sobota, 14 września 2013

Jak zagrać "Whisky" Dżemu?

Witam,
dziś dla odmiany przedstawiam tekst i chwyty znanej i lubianej piosenki Whisky. Jest jedną z najchętniej granych przez młodych gitarzystów, a także doczekała się wielu bardziej lub mniej udanych przeróbek.

"WHISKEY"
 G         C9      G           C9 
Mówią o mnie w mieście - co z niego za typ?
 G             C9          G            C9           G        C9
Wciąż chodzi pijany, pewno nie wie co to wstyd
D
Brudny, niedomytek - w stajni ciągle śpi 
C                    e7              a7           D
Czego szukasz w naszym mieście 
 C                    e7              a7         D    
Idź do diabła - mówią ludzie,  ludzie pełni cnót 
G   C9   G      C9
Ludzie pełni cnót 

Chciałem kiedyś zmądrzeć, po ich stronie być G C9 G C9 
Spać w czystej pościeli, świeże mleko pić G C9 G C9 
Naprawdę chciałem zmądrzeć i po ich stronie być D 
Pomyślałem więc o żonie C e7 a7 D 
aby stać się jednym z nich C e7 a7 D 
Jednym z nich G C9 G C9 

Już miałem na oku hacjendę - wspaniałą, mówię wam G C9 G C9 
Lecz nie chciała tam zamieszkać żadna z pięknych dam G C9 G C9 
Wszystkie śmiały się wołając, wołając za mną wciąż D 
Bardzo ładny frak masz Billy, C e7 a7 D 
ale kiepski byłby z ciebie mąż C e7 a7 D 
Kiepski byłby mąż - wiedziałem G C9 G C9 

Whisky - moja żono - jednak tyś najlepszą z dam G C9 G C9 
Już mnie nie opu-ścisz nie, nie będę sam G C9 G C9 
Mówią - whisky to nie wszystko, można bez niej żyć D 
Lecz nie wiedzą o tym ludzie, C e7 a7 D 
że najgorzej w życiu to - C e7 a7 D 
To samotnym być, to samotnym być G C9 G C9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz