wtorek, 17 września 2013

Tommy Emmanuel- jedna z moich inspiracji

Technika fingerstyle, jaką do perfekcji opanował Tommy Emmanuel, jest niezwykłym sposobem gry prawą ręką. Australijski muzyk, znany ze swoich autorskich utworów, zaczynał jednak od grania coverów.

 I to wcale nie były covery lokalnych australijskich muzyków, ale m. in utwory The Beatles, które po 25 latach zostały przerobione na wszystkie możliwe sposoby. Mimo to nadał im nową jakość dzięki ciekawie poprowadzonym sposobem gry.







Lady Madonna- The Beatles w nowej postaci


Posłuchaj jego muzyki, aby umilić sobie dalszą lekturę mojego bloga.
      Gdy po raz pierwszy usłyszałem jego muzykę, zaczałąm mówić "zespół Tommy Emmanuel". Dopiero koleżanka zaznajomiona z jego utworami powiedziała mi, że to jeden facet! Nie mogłem w to uwierzyć, bo słyszałem co najmniej trzy gitary, a do tego miejscami perkusję i wokal. Sam Tommy uważa, że nie ma jakiejś szczególnej techniki gry - po prostu wyrobił ją poprzez praktykę, gra to samo co początkujący, ale 10 razy szybciej i dokładniej. Lata treningu :)



Wzruszające wykonanie klasycznego utworu - "Still can't say Goodbye", w którym opowiada o tęsknocie za swoim zmarłym ojcem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz