piątek, 21 lutego 2014

Jak zagrać "Wkręceni-nie ufaj mi" - Lemon?

Witam ponownie!
Dziś kolejny utwór z serii "jak zagrać". 

Akordy jakie powtarzamy przez cały utwór to E, H, Cis, A.
E-dur i A-dur jest już znany wszystkim którzy dołączyli do mini-kursu, za to H i Cis  są akordami barowymi- oznacza to, że gramy je wykorzystując pierwszy palec do naciskania wszystkich strun na raz. Akord H: na 2. progu gramy 6 strun pierwszym palcem.
Cis:
Powodzenia!

Tekst piosenki:

Rozszyfruj mnie, zdemaskuj blef
nie dowierzając unieś swą brew.
Podejdź i sprawdź, co w rękach mam.
Zburz jednym ruchem jak domek z kart.
Starasz się zasnąć, 
zanim zrobi się znów jasno.
Wciąż wierzysz, że przejrzałaś mnie,
a patrząc z bliska widzisz najmniej. 

Ref.
Życie jest małą ściemniarą, 
wróblicą, wygą, cwaniarą.
Plącze nam nogi i mówi idź ! 
Nie wierz, nie ufaj mi ! 
Życie jest małą ściemniarą, 
francą, wróblicą, cwaniarą.
Plącze nam nogi i mówi idź ! 
Wkręceni w zgubną nić! 

Padał deszcz, tak jak dziś. 
Miałaś uchylone drzwi, 
stałem w nich, niczym pies, 
w zębach niosąc bukiet ściem. 
Zatrzasnęłaś je na klucz, 
wystawiłaś mnie na bruk,
choć rację masz, że nie znasz mnie.
Jak mogłaś tak dać wkręcić się ? 

Ref.
Życie jest małą ściemniarą, 
wróblicą, wydrą, cwaniarą.
Plącze nam nogi i mówi idź ! 
Nie wierz, nie ufaj mi ! 
Życie jest małą ściemniarą, 
francą, wróblicą, cwaniarą.
Plącze nam nogi i mówi idź ! 
Wkręceni w zgubną nić ! / x2



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz